Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 265 ביקורות
×
js_loader

עורך דין תעבורה מחיר

  • עורך דין צורי סבן
    עורך דין צורי סבן
  • 02 אוקטובר 2018

אדם שמקבל דוח תעבורה מחליט במקרים רבים ובצדק שכדאי לו להישפט, היות וזו הדרך היחידה להוכיח את חפותו ולהקטין את חומרת העונש. אדם שנקלע לבעיית תעבורה עקב תאונת דרכים, נהיגה בשכרות או במהירות גבוהה, חייב לטפל בכך באופן יסודי ומעמיק. מי שאינו בקיא בכל חוקי התעבורה, הסעיפים ותתי הסעיפים ולא מודע להבדלים ולדקויות ביניהם, לא יכול לייצג את עצמו. ייצוג עצמי במקרים רבים נועד מראש לכישלון לנוכח העובדה שאדם נורמטיבי אינו מכיר את אופן ההתנהלות בבתי המשפט לתעבורה, לא יודע מה חשוב לומר ומה עדיף לא לומר. עורך דין תעבורה גובה מחיר הוגן ומעניק תמורה הולמת ללקוח.

עלויות של שירותי עורכי דין בתחום התעבורה

ייצוג בעבירה מסוג הודעת קנס (ברירת משפט) שלקוח ביקש להישפט בגינה, טווח המחירים עבור הייצוג הוא בין 5,000-2,000 ₪.

ייצוג בעבירת מהירות, הזמנה לדין וטיפול בכתב אישום, טווח התשלום יהיה בהתאם למהירות הנסיעה שהיא מעל למהירות המותרת בדרך זו ואם קיימות גם עבירות נלוות. טווח המחירים הוא בין 50,000-3,000 ₪.

ייצוג בעבירת נהיגה בשכרות/תחת השפעת סמים, טווח מחירים ייקבע בהתאם לכמות האלכוהול, ואם מדובר בעבירה ראשונה או חוזרת וכו' טווח המחירים הוא בין 15,000-6,000 ₪ .

ייצוג בעבירת תאונת דרכים, הגשת כתב אישום בעקבות נהיגה בחוסר זהירות, טווח המחירים הוא בין 300,000-7,000 ₪ .

ייצוג בעבירת תאונת דרכים שקרתה עקב קלות ראש, טווח מחירים הוא בין 300,000-7,000 ₪.

ייצוג בעבירת תאונת דרכים, הגשת כתב אישום בגין הפקרה של הנפגע במקום, טווח המחירים הוא בין 200,000-20,000 ₪.

ייצוג בעבירת תאונת דרכים, הגשת כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות, טווח המחירים הוא בין 500,000-150,000 ₪.

ייצוג בעבירת נהיגה בפסילה, טווח המחירים הוא בין 30,000-10,000 ₪.

ייצוג בעבירת פקיעה של רישיון רכב או נהיגה, העלות נקבעת על פי סוג הפקיעה, זמן הפקיעה ואם מדובר בעבירה ראשונה או חוזרת – טווח המחירים הוא בין 5,000-1,000 ₪.

ייצוג מול משרד הרישוי, העלות נקבעת על פי מהות הייצוג והצורך הספציפי בטיפול – טווח מחירים הוא בין 5,000-1,000 ₪.

היתרונות של עורך דין תעבורה

מכורח הנסיבות וכדי להצליח ולהגיע למטרה, מומלץ מאד לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה שזה עיקר עיסוקו והוא מכיר את כל נושאי התעבורה על כל היבטיהם ולכן הוא זה שיוכל לעזור לנהג לצאת מהצרה שאליה הוא נקלע.

עורך דין מקצועי, מקשיב ללקוח, שומע את כל פרטי המקרה ומחליט מהי האסטרטגיה הנכונה במקרה זה כדי להוכיח לבית המשפט את חפותו של הנהג או כדי להקל על הנהג בקבלת עונש מופחת על פי המקרה. הטקטיקה שבה ינקוט עורך הדין תוביל ברוב המקרים את הנהג לזיכוי או להפחתה בחומרת העונש, כיוון שעורך הדין השתמש בטיעונים התואמים את המקרה.

כל ההתנהלות מול בית המשפט, מסמכים, אגרות וכו' היא בטיפולו של עורך הדין כך שזה חוסך ללקוח הרבה מאד טרחה, זמן יקר וכאבי ראש בתחום שאינו מוכר לו. טיפול של כל עורך דין כרוך בתשלום שכר טרחה, אך במבחן התוצאה, כשהעונש הכספי מופחת, נקודות התעבורה מתבטלות או נמחקות והנהג לא נכנס לתקופה של שלילת רישיון, בתחשיב הכללי, הנהג חוסך כסף רב למרות התשלום לעורך הדין. ללא הטיפול המקצועי שלו, סכומי הכסף שהיה משלם הנהג היו הרבה יותר גבוהים כולל ההוצאות הנלוות של שימוש בתחבורה ציבורית וחיובים שונים . בשורה התחתונה עורך דין תעבורה מחיר הוא כדאי בהחלט.

מהלך העבודה עם עורך דין תעבורה

עורך דין מומחה בתחום זה כמו עורך דין צורי סבן, עורך בדיקה מדוקדקת של המקרה שבו הוא מטפל. הוא מודע לכל פרט ולו הקטן ביותר שיכול להשפיע על התוצאה. בכתב התביעה הוא מעלה את הנקודות הקטנות אך המשמעותיות ביותר שיכולות להפוך את הקערה על פיה וליצור יתרון משמעותי בקו ההגנה על הלקוח, כדי לשנות את חשיבתם של השופטים לאור העובדות שהוצגו בפניהם.

עורך הדין מקדיש מחשבה רבה לכל תיק ותוקף מהנקודות החשובות ביותר כדי לסלול את הדרך אל המטרה . הקלה בעונש שעלול להיות חמור מאד במקרה של תאונת דרכים, ביטול פסילת רישיון הנהיגה או הפחתה בכמה חודשי השלילה, הפחתה בקנסות כספיים, ביטול או מחיקת נקודות תעבורה והקטנת הנזק לנהג בכל תחום תעבורתי .

צורי סבן הוא עו”ד המתמחה בעבירות תעבורה,  כולל ייצוג נהגים מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

עורך דין תעבורה צורי סבן

עו"ד צורי סבן, עו”ד לענייני תעבורה, עם תואר ראשון במשפטים ובקרימינולוגיה וגם מגשר מוסמך ע”י לשכת עורכי הדין. לעו”ד סבן ותק רב ונסיון בייצוג מאות לקוחות בכל הארץ מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ועבירות תעבורה.