Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 265 ביקורות
×
js_loader

עורך דין תעבורה בירושלים

  • עורך דין צורי סבן
    עורך דין צורי סבן

אם נתפסתם בעת ביצוע עבירות תנועה מעבר לעבירות התנועה שכבר ביצעתם בעבר ויש לכם בגינן נקודות תעבורה, מומלץ להיעזר בעורך דין תעבורה שיסייע לכם להיחלץ מהמצב שאליו נקלעתם. סניף ירושלים של עורך דין תעבורה צורי סבן מייצג בהצלחה נאשמים בגין עבירות תעבורה שונות כדי לצאת ממשבר זה.

הגנה מקצועית וייצוג בגין עבירות תנועה

עבירות תעבורה רבות הן עבירות פליליות ולכן אין להקל ראש כאשר מקבלים דוח תעבורה או כאשר שוטר עוצר את הנהג לאור עבירה כזו או אחרת שהוא ביצע. כיוון שמדובר בנושא מאד מורכב ואף מסובך רצוי מאד לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה בירושלים שיקבל את כל המידע על השתלשלות העניינים ובהתאם לכך יציע את האסטרטגיה המיטבית אשר בזכותה תהיה הצלחה בתיק זה. משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן בירושלים עוזר לנהגים אשר ביצעו לכאורה עבירה עוד לפני קבלת כתב האישום וגם לאחר שהם מקבלים אותו. הוא מלווה אותם מתחילת הדרך כדי שכל הפעולות שייעשו יהיו הנכונות ביותר ולמען האינטרס של הלקוח הספציפי.

עורך דין תעבורה בירושלים - ייעוץ וליווי משפטי בעבירות תנועה

עבירת מהירות
אם מצלמת המהירות קלטה את הנהג מבצע לכאורה עבירה זו, הוא יקבל דוח הכולל נקודות וקנס כספי. עורך הדין בודק נושא זה מכל היבטיו כדי לבטל את הנקודות ואת הקנסות.

 

נהיגה בשכרות
נהיגה בשכרות היא מהעבירות החמורות ביותר וזאת לאור השלכותיה. עורך הדין יבדוק באופן מעמיק את הנתונים של מכשיר הינשוף ובהתאם לכך ייקבע אם אכן תוצאת הבדיקה הייתה נכונה.

 

שלילת רישיון נהיגה
במצבים ספציפיים כמו נהיגה בשכרות או תחת סם, ביצוע תאונת דרכים קשה ועוד, יקבל הנהג שלילת רישיון נהיגה לפרק זמן מסוים. יש מקרים שבהם עורך הדין יבקש לפנים משורת הדין לאפשר לנהג לנהוג עד מועד המשפט וזאת כיוון שמדובר בפרנסתו. בהתאם לגיליון ההרשאות הקיים של נהג זה, יחליט בית המשפט אם להתחשב בו או לא.

 

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
בתום תקופת השלילה, הנהג אמור לבצע מבדקים שונים כדי לקבל שוב את רישיון הנהיגה וזאת אם הוא כשיר לנהיגה. מדובר בבדיקות לגילוי ליקויים בריאותיים בפן הפיזי והנפשי.

 

מחיקת נקודות תעבורה
עו"ד תעבורה מגיש בקשות לבית המשפט למחיקת נקודות תעבורה עקב נסיבות שונות הקשורות בנהג ובכמות ההרשאות הקודמות שלו וטיבן.

 

נהיגה בשלילה
חל איסור על נהיגה בשלילה אך אם הנהג ביצע זאת עקב נסיבות אישיות, עורך הדין יעשה כל שניתן כדי למנוע את ההשלכות של מהלך זה לטווח הרחוק.

 

נהיגה בפסילה
גם במקרה זה, צריכות להיות נסיבות מאד משמעותיות כדי שבית המשפט יתחשב בהן ולא יעניק על הנהג עונשים נוספים.

עבירות נהגים חדשים

בית המשפט מחמיר מאד לגבי עבירות תנועה שבוצעו על ידי נהגים חדשים שהם אינם מנוסים ולמרות זאת נוהגים באופן מסוכן או ביצעו עבירות תנועה חמורות. עורך הדין יפנה לבית המשפט ויבקש הקלות לאור אישיותו של הנהג וסיבות נוספות שיסייעו בהפחתת הענישה.

דוחות משטרה

אם הנהג קיבל דוח לדוגמה עבור נהיגה במהירות מופרזת וישלם את הסכום הכספי, הוא לוקח על עצמו אחריות על ביצוע העבירה גם כשהוא לא בטוח שהוא אכן ביצע אותה. לכן עורך דין תעבורה מבצע בדיקה מעמיקה באמצעות עורך הדין לגבי מצלמת המהירות הספציפית, ולא אחת יתברר כי הנהג אומנם נסע מהר אך הוא לא עבר את המהירות המותרת.

ערעור וביטול דוחות עבירות תעבורה

לאחר פסק הדין נהגים שמעוניינים להגיש ערעור לבית המשפט על דו"ח או החלטה שהתקבלה על ידי שופט, השיטה המומלצת היא באמצעות עו"ד תעבורה כיוון שרק בדרך זו קיימים סיכויים טובים לנצח במשפט.

עורך דין תעבורה בירושלים - הפתרון לנושא עבירות תנועה

באמצעות השירות המקצועי של עורך דין תעבורה בירושלים צורי סבן, אפשר לשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה בתיק התעבורה, לאור המיומנות הרבה של המייצג שהוא מהשורה הראשונה.

משרדינו מעניק ייעוץ וליווי משפטי בסניף ירושלים רחוב בית הדפוס 12. פנו אלינו!

 

 

סניפים נוספים

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף תל אביב

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף ירושלים

הצלחות אחרונות בפסקי דין תעבורה

הרישיון הוחזר החזרת רישיון נהיגה השבת רישיון נהיגה טיפול בפסילה רישיון נהיגה השבת הרישיון לאחר פסילה השבת רישיון מול המרב"ד

עורך דין תעבורה

צורי סבן

עורך דין תעבורה צורי סבן מייסד ומנכ"ל חברת עורכי הדין סבן ושות' המונה מספר עורכי דין במספר סניפים ברחבי הארץ, החברה עוסקת בענייני תעבורה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים מזה מספר שנים. לעורך הדין סבן הצלחות ותקדימים רבים במסגרתם דאג והשיב לאלפי נהגים את רישיונות הנהיגה שלהם.

אודות >
קבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות

    Google ג גוגל
    4.9
    מבוסס על 265 ביקורות
    ×
    js_loader
    דילוג לתוכן