Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 265 ביקורות
×
js_loader

עורך דין תעבורה באשדוד

  • עורך דין צורי סבן
    עורך דין צורי סבן

מואשמים בעבירת תנועה וזקוקים לעורך דין תעבורה באשדוד? מתכוננים למשפט תעבורה בגין נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון נהיגה או נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול או טיפול בהשבת רישיון מול המכון הרפואי? מחפשים ייצוג משפטי מעורך דין לענייני תעבורה באשדוד בעל ניסיון, המלצות ומומחיות בתחום, הגעתם למקום הנכון – משרדינו מתמחה בייצוג נאשמים בעבירות תנועה למעלה משני עשורים ובאחוזי הצלחה גבוהים!

מתי מומלץ להסתייע בשירותי עורך דין תעבורה באשדוד?

הנהיגה בכבישים מהווה בעשורים האחרונים הדרך המרכזית ביותר להגיע ממקום למקום בתוך גבולות המדינה. בשנים האחרונות כמות כלי הרכב שנמצאים על הכביש עולה באופן תדיר וקבוע, ובכך גם מתגברות הסכנות הטמונות בנהיגה. פקודת התעבורה וכן תקנות התעבורה, תשכ"א-1961 מתייחסות לרשימה ענפה של עבירות תנועה שונות, שבצדן עומדות סנקציות בדרגות חומרה שונות. כאשר אדם מואשם בביצוע עבירת תנועה כלשהי, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין המומחה לענייני תעבורה באשדוד.

משרדינו באשדוד מעניק ייעוץ וליווי משפטי במגוון עבירות תנועה ביניהן:

חשד לנהיגה תחת השפעת שכרות, סמים ואלכוהול

מדינת ישראל רואה בחומרה עבירות מסוג נהיגה בשכרות. למשל  נהיגה תחת השפעת סמים היא אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. פקודת התעבורה קובעת דין זהה לנהיגה תחת השפעת סמים ולנהיגה בשכרות, כך שקצין המשטרה רשאי, כבר בשלב הגשת כתב האישום, לפסול את רישיונו של הנאשם באופן מידי לכ-30 ימים. במידה והנאשם אכן מורשע בעבירה, הענישה המינימלית היא שלילת רישיון הנהיגה לתקופה של שנתיים לפחות, והמקסימלית הינה מאסר בפועל.

 

שוטרי משטרת ישראל הפזורים ברחבי הארץ ובין היתר באשדוד, מבצעים יותר ויותר ביקורות תנועה כך שתושבי העיר חשופים הרבה יותר לאפשרות העמדה לדין בגין נהיגה תחת השפעת סמים. לכן, מומלץ מאוד שלא לענות מיד לכל שאלות השוטרים ולהסכים אוטומטית לבדיקה, אלא לפנות מיד לעורך דין תעבורה באשדוד על מנת להימנע מלתת גרסה שעשויה לשמש כנגד הנהג בהמשך, ואף כדי לזהות ליקויים בהתנהלות השוטרים שיסייעו בהמשך ההליך המשפטי. מכיוון שהרשעות בעבירה זו עשויות להביא לפסילת רישיון לשנתיים או יותר, אלא אם כן ניתן לזהות נסיבות מיוחדות. תפקידו של עורך הדין הוא לזהות נסיבות כאמור ו/או לאתר ליקויים כלשהם בהתנהלות השוטרים שתיעדו את הדיווח.

 

שימוע בפני קצין משטרה לפני פסילה מנהלית

ישנן עבירות תעבורה מסוימות אשר מותירות לשוטרים סמכות לפסול רישיון נהיגה עוד לפני העמדה לדין פורמלי, לתקופות שנעות בין 30 ל-90 יום. עורך דין תעבורה מיומן מסייע לאנשים שזומנו לדיונים מסוג זה על ידי הכנה מקדימה מראה, ובכך ניתן להגדיל משמעותית את הסבירות לביטול הגזירה.

 

עבירות תעבורה לנהגים חדשים

שיטת נקודות תעבורה לא פוסחת על נהגים חדשים ואף מחמירה עמם החוק קובע כי עבירות המפורטות בתוספת השלישית לפקודת התעבורה תגרור עונשים נוספים לנהגים חדשים. עונשים אלו כוללים בחינת חוזרת לבחינת תיאורה ומבחן מעשי בליווי הארכת תקופת הנהג החדש בשנתיים. במצבים מסוימים, עבירות חמורות של נהגים חדשים עלולות להוביל לשלילת רישיון, ואף תיתכן דרישה להערכה רפואית הנערכת על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

 

כתב אישום בגין תאונות דרכים

מומלץ להיוועץ בעורך דין לענייני תעבורה באשדוד במקרים של תאונות דרכים, ובמיוחד כאשר יש פגיעות/אבדות בנפש. תאונות דרכים מהוות אחת מסיבות המוות המרכזיות בישראל, כך שבתי המשפט נוטים להחמיר מאוד עם נהגים הנאשמים בגרימת מוות במסגרת תאונות דרכים. העונש אף מחמיר אם מדובר בתאונת דרכים שנגרמה תוך נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה תוך כדי שלילה/פסילה של רישיון נהיגה, או נהיגה בקלות ראש.

מתי עוד מומלץ לפנות לעורך דין תעבורה באשדוד?

דוחות תנועה במקרים של קבלת דו"ח תנועה, לצד הקנס הכספי, צפויות להיזקף לחובת הנהג גם נקודות תעבורה. צבירה של כמות מסוימת של נקודות גוררת אמצעי משמעתי בדרגות חומרה שונות כמו ביצוע קורס נהיגה בסיסי, ואף שלילת רישיון לתקופה מסוימת. גם אם מדובר בדו"ח קל ביותר, שבצידו עומד עונש קל של צבירת 2 נקודות בלבד, יכול להיות שבצירוף דו"חות קודמים משמעותו תהיה עונש כבד של שלילה ולכן מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין תעבורה בכל מצב.

 

הזמנה לדין: יתר על כן, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין לענייני תעבורה כאשר מתקבלת הזמנה לדין או כאשר מתקבל זימון לחקירה תחת אזהרה בגין עבירת תנועה. בחקירה תחת אזהרה עשויות להיאסף ראיות מרשיעות כנגד הנאשם שיספיקו לשם הגשת כתב אישום כנגדו, ובהזמנה לדין בית המשפט לענייני תעבורה עלול לפסוק כנגד הנאשם עונשים בדרגות חומרה משתנות, עד למאסר בפועל.

זקוקים לייעוץ משפטי באשדוד? פנו אלינו עוד היום!

ייצוג מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וחשדות בגין עבירות תנועה עם עו"ד תעבורה צורי סבן. אם המכון הרפואי קבע שיש לכם מגבלות רפואיות לרישיון נהיגה, או שנתפסתם בגין עבירת תנועה פנו אלינו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מצוות המשרד, המתמחה בייצוג מסוג זה. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב לך את הרישיון בהקדם האפשרי.

משרידנו מעניק יעוץ ולווי משפטי בסניף המשרד ברחוב הבנים 14 מגדל טופ סימול אשדוד 

סניפים נוספים

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף תל אביב

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף ירושלים

 

הצלחות המשרד

אורי ביתא בוטל כל הדוח כולל הנקודות הכל חסניין תמיר ביטול ניקוד יחיאל מולוקנדוב ביטול נקודות כהן מצליח בוטלו הנקודות בלבד אולייניקוב אלכסיי בוטל כל הדוח יצחק מאיר שטול בוטל כל הדוח1

עורך דין תעבורה

צורי סבן

עורך דין תעבורה צורי סבן מייסד ומנכ"ל חברת עורכי הדין סבן ושות' המונה מספר עורכי דין במספר סניפים ברחבי הארץ, החברה עוסקת בענייני תעבורה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים מזה מספר שנים. לעורך הדין סבן הצלחות ותקדימים רבים במסגרתם דאג והשיב לאלפי נהגים את רישיונות הנהיגה שלהם.

אודות >
קבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות

    Google ג גוגל
    4.9
    מבוסס על 265 ביקורות
    ×
    js_loader
    דילוג לתוכן