Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 265 ביקורות
×
js_loader

עורך דין תעבורה בתל אביב

  • עורך דין צורי סבן
    עורך דין צורי סבן

פקודות התעבורה במדינת ישראל, קובעות מספר רב של חוקים ותקנות, שבחלקם הגדול רוב האוכלוסייה אינו בקיא ומתמצא. לא זאת בלבד, גם נהגים שמכירים את האיסור שבמעשה מסוים בנהיגה, אינם מודעים לחומרת העבירה ולעונש הפוטנציאלי שהם עלולים לקבל על עבירות תעבורה חמורות. אשר על כן, אנו נחשפים מידי יום לדוחות והאשמות שנהגים בישראל מקבלים על נהיגתם, לעיתים מבלי שנודע להם על האיסור כלל, ולעיתים מבלי שתיארו לעצמם שהמצב יגיע לכפי שהגיע.

עורך דין תעבורה בתל אביב – איתכם עד הסוף!

משרד עורכי דין תעבורה סבן ושות', מעסיק עורכי דין רבים ממספר נקודות ואזורים בארץ, ועוסק בכל נושאי דיני התעבורה מהקלים ועד המורכבים ביותר. העבירות איתן מתמודד המשרד, מתחילות בדוחות תנועה וזקיפת נקודות על עבירות שכיחות יחסית, וממשיכות בתחומים הדורשים היכרות מעמיקה עם תקנות התעבורה כגון נהיגה ללא רישיון, שלילת רישיון, ומעצר נהג עד תום הליכים.

עו"ד תעבורה בתל אביב - אל תתמודדו לבד

ישנם כאלו שנוטים להשלים עם רוע הגזירה, ולקבל את הדוח או העונש הנוסף כמובן מאליו. אך בשנים האחרונות, עולה יותר ויותר המודעות לכך שבמקרים מסוימים, ניתן לערער על עונש מסוים, ואפילו על עצם ביצוע העבירה. כדי לעשות זאת, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מיומן ומקצועי, שבכוחו ובמילותיו מסוגל לקצץ ואף לבטל עונשים חמורים במיוחד.

 

עבירות תעבורה חמורות, במקרים רבים גוררות אחריהם זימון לבית משפט, ובמקרים אחרים ניתנת לנהג ברירת משפט – כך שיוכל לבחור אם ברצונו להישפט או לקבל עונש קצוב. בין כך ובין כך, הגעה לבית משפט לענייני תעבורה ללא ייצוג משפטי מקצועי, עלולה בסבירות גבוהה להסתיים עם היד על התחתונה, וקבלת עונש מקסימלי או קרוב אליו.

 

בית המשפט הוא מקום מאתגר ובלתי צפוי. בתור הצד המתגונן, אינכם יודעים באילו סעיפים בדיוק יאשים אתכם הצד השני, וכיצד הוא יציג את העובדות בשטח. לעומת זאת, עורך דין תעבורה מנוסה, בקיא בכל רזי החוק והפסיקה, יודע לשאול ולחקור את פרטי המקרה באופן מדויק, ובכך, לטעון שלא כל האשמה היא עליכם, ושהעובדות אינן כפי שהתביעה הציגה אותן. בנוסף, הוא מומחה בהצגת הדברים בצורה המיטיבה עם הנאשם, ובשאיפה גם מקלה עם עונשו או מבטלת אותו לגמרי.

באילו מקרים מטפל עורך דין תעבורה בתל אביב?

אם כן, באילו תחומים בדיוק מסייע עורך דין תעבורה? בגדול, בכל התחומים הקשורים לדיני תעבורה. אך ביתר פירוט, שירותיו של עורך דין לענייני תעבורה מתגלים כנחוצים והכרחיים בעיקר בכל הקשור לעבירות תנועה חמורות. בין עבירות אלו, ניתן למנות:

  • נהיגה בשכרות – אדם שנמצא נוהג כשבגופו ריכוז אלכוהול הגבוה מהריכוז המותר המקסימלי, כפי שנקבע בחוק.
  • נהיגה תחת השפעת סמים – מי שנמצא בגופו שריד כל שהוא של סם, הנמנה ברשימת הסמים המסוכנים לעניין נהיגה בהשפעת סמים.
  • נהיגה ללא רישיון – עבירה שכיחה זו, טומנת בחובה את עבירת נהיגה ללא רישיון מתאים לסוג הרכב הספציפי, ונהיגה על ידי מי שלא קיבל רישיון מעולם.
  • נהיגה במהירות מופרזת – עבירה זו הינה שכיחה ביותר גם כן, והיא נחשבת לעבירה חמורה רק במקרה של חריגה משמעותית מהמהירות המותרת.
  • הפקרה לאחר תאונה – ידועה יותר בשמה "תאונת פגע וברח"
  • עקיפה מסוכנת – הסטת הרכב בצורה שמסכנת את הרכב הסוטה ושאר נוסעי הכביש, כגון חציית קו הפרדה רצוף.
  • נסיעה באור אדום – לא צריך להרחיב, כניסה לצומת בניגוד להוראת הרמזור המתחלף.
  • גרימת תאונת דרכים – עבירה שמגיעה בדרך כלל לאחר ביצוע עבירה אחרת, כגון חצייה באור אדום או עקיפה מסוכנת. עבירה זו נחשבת לחמורה משום הסיכון המוגבר שקיים בה.

מתי מומלץ לפנות לעו"ד תעבורה?

משטרת ישראל מחלקת מידי יום אלפי דוחות תעבורה מסוגים שונים, שחלקם מסתכמים בקנס כספי וזקיפת נקודות חובה. כל זקיפת נקודות ולו הקטנה ביותר, פירושה בסופו של דבר איום על שלילת הרישיון שלכם, או לכל הפחות חיוב ביצוע קורס נהיגה מונעת.

 

אם כן, בכל מצב שבו אתם חשים חוסר צדק, שתיאור העבירה בה אתם מואשמים אינו וודאי או מדויק, או שאתם חשים שרישיונכם עומד בסכנה – מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין תעבורה. אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה בתל אביב, מנוסה, מיומן ובעל מוניטין מוצלח בתחום – אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ולהצטרף לעוד אלפי נהגים מרוצים שבחרו בנו.

זקוקים לייעוץ משפטי בתל אביב? פנו אלינו עוד היום!

ייצוג מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים וחשדות בגין עבירות תנועה עם עו"ד צורי סבן. אם המכון הרפואי קבע שיש לכם מגבלות רפואיות לרישיון נהיגה, או שנתפסתם בגין עבירת תנועה פנו אלינו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מצוות המשרד, המתמחה בייצוג מסוג זה. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב לך את הרישיון בהקדם האפשרי.

 

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן בתל אביב – מעניק יעוץ ולווי משפטי בסניף תל אביב ברחוב מנחם בגין 116.

 

סניפים נוספים

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף אשדוד

משרד עורכי דין תעבורה צורי סבן סניף ירושלים

 

הצלחות אחרונות בפסקי דין תעבורה

הרישיון הוחזר החזרת רישיון נהיגה השבת רישיון נהיגה טיפול בפסילה רישיון נהיגה השבת הרישיון לאחר פסילה השבת רישיון מול המרב"ד

עורך דין תעבורה

צורי סבן

עורך דין תעבורה צורי סבן מייסד ומנכ"ל חברת עורכי הדין סבן ושות' המונה מספר עורכי דין במספר סניפים ברחבי הארץ, החברה עוסקת בענייני תעבורה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים מזה מספר שנים. לעורך הדין סבן הצלחות ותקדימים רבים במסגרתם דאג והשיב לאלפי נהגים את רישיונות הנהיגה שלהם.

אודות >
קבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות

    Google ג גוגל
    4.9
    מבוסס על 265 ביקורות
    ×
    js_loader
    דילוג לתוכן